პროფესიული განვითარების ტრენინგ-პროგრამები

#
treiningis dasaxeleba
treiningis Catarebis adgili, periodi
organizaciis dasaxeleba (vis mier iyo organizebuli)
ra saxis codna da gamocdileba miiReT
1
„მასწავლებლის პროფესიული განვითარება, თვითშეფასება და კოლეგების ურთიერთშეფასება“
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს 1 საჯარო სკოლა
06.04.13-07.04.13
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი
ზგემი, ესგ- მუხლი 8 დეტალური ანალიზი, წარმატებული სკოლის მახასიათებლები, პიროვნული თვითშეფასება და კოლეგების შეფასება, პროფესიული განვითარების სქემა
2
„კითხვის სწავლება დაწყებით საფეხურზე“
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს 1 საჯარო სკოლა
06.04.13-07.04.13
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი
USAID
გავეცანი  G-PRIED პროგრამის მიზნებს, შინაარსსა და ფორმატს; განვიხილეთ კითხვის ინტერაქტიული და კონსტრუქტივისტული მიდგომები, კითხვის 5 კომპონენტი, კითხვის უნარების განვითარების სქემა.
3.
„საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილის პროფესიული განვითარება“
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს 4 საჯარო სკოლა
16, 17, 23, 24. 03.2013წ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

დირექტორის მოადგილის მოვალეობები და საქმიანობები, სკოლის მუშაობის მონიტორინგი
4
„როგორ ვიმუშაოთ პედაგოგიურ კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე“
ქ.ქუთაისი, მასწავლებლის სახლი
01.12.12-04.12.12წწ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

კვლევისა და პროექტის დაგეგმვა , განხორციელება და შეფასება.კვლევის მეთოდები, პროექტ-გაკვეთილი.
5
„პრაქტიკული ფსიქოლოგია სასწავლო ოთახში“
ქ.ქუთაისი, მასწავლებლის სახლი
28.11.12-01.12.12წწ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

გარდამავალი ასაკის სიძნელეები და მათი თავიდან აცილების  გზები, სასკოლო შფოთიანობა და მისი გავლენა ბავშვის პიროვნულ ფორმირებაზე, ტემპერამენტი და მისი სახეები.
6
„კომუნიკაციის პროცესი და მოსწავლეთა მოტივირება“
ქ.ქუთაისი, მასწავლებლის სახლი
28.10.12-01.11.12წწ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

კომუნიკაცია სასწავლო ოთახში, მშობლებთან და კოლეგეთან; ეფექტური კომუნიკაციისათვის საჭირო უნარ-ჩვევები  და პრაქტიკაში მათი გამოყენება;სწავლების ეფექტური სტრატეგიები- მოტივაციის ასამაღლებლად;მოსწავლეს ფსიქოლოგიური თავისებურებანი და მათი გათვალისწინება მოტივაციის ასამაღლებლად.
7.
„პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართული მასწავლებლების მიერ არჩეული აქტივობების ეფექტურად გამოყენების სტრატეგიები“
ქ.ქუთაისი, მასწავლებლის სახლი
22.07.2012წ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

სქემის არსი და მნიშვნელობა, სქემის აქტივობების დეტალური განხილვა.
8
„ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“
ქ.ქუთაისი, 
31-ე საჯარო სკოლა
2011წ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები;
გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით; სასწავლო პროექტების ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით;თვითშეფასება და პრ. განვითარება ისტ-ის გამოყენებით.
9
„1:1 ელექტრონული სწავლება“
ქ.ქუთაისი, 
41-ე საჯარო სკოლა
2010წ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები; ისტ გამოყენება სასწავლო ამოცანის შესაბამისად; პროფესიული განვითარება ისტ გამოყენებით
კლასის მართვა 1:1 ელ.სწავლებისას
10
„კითხვა, წერა და კრიტიკული აზროვნება“
ქ. ქუთაისი
პედაგოგთა გადამზადების ქუთაისის ზონალური ინსტიტუტი
2010წ
ასოციაცია „სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“
კითხვისა  და წერის  მეთოდები და სტრატეგიები, გაკვეთილის სამი ფაზა. სწავლებისა და განვითარების თეორიების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
11
„ისტ მენეჯერებისა და პედაგოგების ერთობლივი გადამზადების კურსი“
ქ.ქუთაისი
25-ე საჯარო სკოლა
2008წ
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, ფონდ „ირმის ნახტომის“ ფარგლებში
საგანმანათლებლო ისტ პროექტებზე მუშაობა  GEARN
პროექტების მაგალითზე; ინტერნეტ ფორუმებისა და ბლოგების ფორმატი. რეგისტრირება და მუშაობა;
საგანმანათლებლო ტენიკა „მე ვიკვლევ“
Web 2.0 ბლოგებზე ნამუშევრების გამოქვეყნებისათვის.
12
ესგ დანერგვის ტრენინგი



13
„სკოლის მართვა და  განვითარება , კორუფციის პრევენცია და მონიტორინგი“
ქ.ქუთაისი
ჰუმანიტარული ლიცეუმი
2005წ (ნოემბერი)-2006 წ(აპრილი)
ორგანიზაცია „დანიის ლტოლვილთა საბჭო“, „დედათა და ბავშვთა დაცვის ლიგა“

14
„კარლ პოპერის დებატების პროგრამა“
ქ.ქუთაისი
32-ე საჯარო სკოლა
17-19 მარტი 2006წ
საგანმანათლებლო დებატების ასოციაცია
დებატების ხელოვნება, დებატ-კუბები სკოლებში
15
„საგნობრივი კათედრების საქმიანობა და მონიტორინგი“
ქ.ქუთაისი
ჰუმანიტარული ლიცეუმი
2006 წ
ასოციაცია „სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“
კათედრის დანიშნულება; საქმიანობის დაგეგმვა და მონიტორინგი;
სახელმძღვანელოს შერჩევის მექანიზმები,
კათედრის ხელ-ლი , მოვალეობები და საქმიანობა.
16
„სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ტრენინგ-პროგრამა
ქ.წყალტუბო
მე-2 საჯარო სკოლა
2003-2004 წწ
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
სასკოლო რეფორმა, ტანამედროვე სკოლის მოთხოვნები სტრატეგიები, მეთოდიკა
17
„ქართული ენისა და მათემატიკის სწავლების მეთოდები დაწყებით კლასებში“
ქ.ქუთაისი
პედაგოგთა კვალიფიკაციის ამაღლების  ქუთაისის ზონალური ინსტიტუტი
2003წ  სექტემბერი
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო

Комментариев нет:

Отправить комментарий