#
|
treiningis dasaxeleba
|
treiningis Catarebis adgili, periodi
|
organizaciis
dasaxeleba (vis mier iyo organizebuli)
|
ra saxis
codna da gamocdileba miiReT
|
1
|
„მასწავლებლის
პროფესიული განვითარება, თვითშეფასება და კოლეგების ურთიერთშეფასება“
|
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს
1 საჯარო სკოლა
06.04.13-07.04.13
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
ზგემი,
ესგ- მუხლი 8 დეტალური ანალიზი, წარმატებული სკოლის მახასიათებლები, პიროვნული
თვითშეფასება და კოლეგების შეფასება, პროფესიული განვითარების სქემა
|
2
|
„კითხვის
სწავლება დაწყებით საფეხურზე“
|
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს
1 საჯარო სკოლა
06.04.13-07.04.13
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
USAID
|
გავეცანი G-PRIED
პროგრამის
მიზნებს, შინაარსსა და ფორმატს; განვიხილეთ კითხვის ინტერაქტიული და
კონსტრუქტივისტული მიდგომები, კითხვის 5 კომპონენტი, კითხვის უნარების
განვითარების სქემა.
|
3.
|
„საჯარო
სკოლის დირექტორის მოადგილის პროფესიული განვითარება“
|
ქ.წყალტუბო
წყალტუბოს
4 საჯარო სკოლა
16,
17, 23, 24. 03.2013წ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
დირექტორის
მოადგილის მოვალეობები და საქმიანობები, სკოლის მუშაობის მონიტორინგი
|
4
|
„როგორ
ვიმუშაოთ პედაგოგიურ კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე“
|
ქ.ქუთაისი,
მასწავლებლის სახლი
01.12.12-04.12.12წწ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
კვლევისა
და პროექტის დაგეგმვა , განხორციელება და შეფასება.კვლევის მეთოდები,
პროექტ-გაკვეთილი.
|
5
|
„პრაქტიკული
ფსიქოლოგია სასწავლო ოთახში“
|
ქ.ქუთაისი,
მასწავლებლის სახლი
28.11.12-01.12.12წწ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
გარდამავალი
ასაკის სიძნელეები და მათი თავიდან აცილების
გზები, სასკოლო შფოთიანობა და მისი გავლენა ბავშვის პიროვნულ
ფორმირებაზე, ტემპერამენტი და მისი სახეები.
|
6
|
„კომუნიკაციის
პროცესი და მოსწავლეთა მოტივირება“
|
ქ.ქუთაისი,
მასწავლებლის სახლი
28.10.12-01.11.12წწ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
კომუნიკაცია
სასწავლო ოთახში, მშობლებთან და კოლეგეთან; ეფექტური კომუნიკაციისათვის საჭირო
უნარ-ჩვევები და პრაქტიკაში მათი
გამოყენება;სწავლების ეფექტური სტრატეგიები- მოტივაციის ასამაღლებლად;მოსწავლეს
ფსიქოლოგიური თავისებურებანი და მათი გათვალისწინება მოტივაციის ასამაღლებლად.
|
7.
|
„პროფესიული
განვითარების სქემაში ჩართული მასწავლებლების მიერ არჩეული აქტივობების
ეფექტურად გამოყენების სტრატეგიები“
|
ქ.ქუთაისი,
მასწავლებლის სახლი
22.07.2012წ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
სქემის
არსი და მნიშვნელობა, სქემის აქტივობების დეტალური განხილვა.
|
8
|
„ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“
|
ქ.ქუთაისი,
31-ე
საჯარო სკოლა
2011წ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
სწავლება-სწავლის
თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები;
გაკვეთილის
ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით; სასწავლო პროექტების ორგანიზება ისტ-ის
გამოყენებით;თვითშეფასება და პრ. განვითარება ისტ-ის გამოყენებით.
|
9
|
„1:1
ელექტრონული სწავლება“
|
ქ.ქუთაისი,
41-ე
საჯარო სკოლა
2010წ
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ცენტრი
|
სწავლება-სწავლის
თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები; ისტ გამოყენება სასწავლო
ამოცანის შესაბამისად; პროფესიული განვითარება ისტ გამოყენებით
კლასის
მართვა 1:1 ელ.სწავლებისას
|
10
|
„კითხვა,
წერა და კრიტიკული აზროვნება“
|
ქ.
ქუთაისი
პედაგოგთა
გადამზადების ქუთაისის ზონალური ინსტიტუტი
2010წ
|
ასოციაცია
„სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“
|
კითხვისა და წერის მეთოდები და სტრატეგიები, გაკვეთილის სამი
ფაზა. სწავლებისა და განვითარების თეორიების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
|
11
|
„ისტ
მენეჯერებისა და პედაგოგების ერთობლივი გადამზადების კურსი“
|
ქ.ქუთაისი
25-ე
საჯარო სკოლა
2008წ
|
განათლებისა
და მეცნიერების სამინისტრო, ფონდ „ირმის ნახტომის“ ფარგლებში
|
საგანმანათლებლო
ისტ პროექტებზე მუშაობა GEARN
პროექტების
მაგალითზე; ინტერნეტ ფორუმებისა და ბლოგების ფორმატი. რეგისტრირება და მუშაობა;
საგანმანათლებლო
ტენიკა „მე ვიკვლევ“
Web 2.0 ბლოგებზე
ნამუშევრების გამოქვეყნებისათვის.
|
12
|
ესგ
დანერგვის ტრენინგი
|
|
|
|
13
|
„სკოლის
მართვა და განვითარება , კორუფციის
პრევენცია და მონიტორინგი“
|
ქ.ქუთაისი
ჰუმანიტარული
ლიცეუმი
2005წ
(ნოემბერი)-2006 წ(აპრილი)
|
ორგანიზაცია
„დანიის ლტოლვილთა საბჭო“, „დედათა და ბავშვთა დაცვის ლიგა“
|
|
14
|
„კარლ
პოპერის დებატების პროგრამა“
|
ქ.ქუთაისი
32-ე
საჯარო სკოლა
17-19
მარტი 2006წ
|
საგანმანათლებლო
დებატების ასოციაცია
|
დებატების
ხელოვნება, დებატ-კუბები სკოლებში
|
15
|
„საგნობრივი
კათედრების საქმიანობა და მონიტორინგი“
|
ქ.ქუთაისი
ჰუმანიტარული
ლიცეუმი
2006
წ
|
ასოციაცია
„სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“
|
კათედრის
დანიშნულება; საქმიანობის დაგეგმვა და მონიტორინგი;
სახელმძღვანელოს
შერჩევის მექანიზმები,
კათედრის
ხელ-ლი , მოვალეობები და საქმიანობა.
|
16
|
„სკოლის
ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ტრენინგ-პროგრამა
|
ქ.წყალტუბო
მე-2
საჯარო სკოლა
2003-2004
წწ
|
განათლებისა
და მეცნიერების სამინისტრო
|
სასკოლო
რეფორმა, ტანამედროვე სკოლის მოთხოვნები სტრატეგიები, მეთოდიკა
|
17
|
„ქართული
ენისა და მათემატიკის სწავლების მეთოდები დაწყებით კლასებში“
|
ქ.ქუთაისი
პედაგოგთა
კვალიფიკაციის ამაღლების ქუთაისის
ზონალური ინსტიტუტი
2003წ
სექტემბერი
|
განათლებისა
და მეცნიერების სამინისტრო
|
|
პროფესიული განვითარების ტრენინგ-პროგრამები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий